music for the soul

Jag älskar när folk lägger upp listor på musik de tycker om. Då har man chansen att hitta en ny bra grupp eller låt som man aldrig visste fanns! Så därför har jag nu bestämt mig för att lägga upp 10 st låtar som är musik för min själ och godis för mina öron.

1) Autumn Leaves Eva Cassidy
2) You Switchfoot
3) My Skin Natalie Merchant
4) Bittersweet Symphony The Verve
5) Orange Sky Alexi Murdoch
6) Porcelain Moby
7) Gabriel Lamb
8) Pocket Full of Stars Nine Black Alphs
9) Halleluljah Jeff Buckley
10) Mother Pink Floyd

10 låtar jag rekommenderar starkt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

YAY nr 8 <3

Dags att uppdatera snygging!

2008-10-09 @ 21:29:06
URL: http://nordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0