weekend~

I fredags sa jag till mig själv att "nu ska jag ta tag i chansen och plugga eftersom det är helg!". Det gick ju som det gick. Igår hängde jag med syster till Hölöskolansdag. Jag köpte skattkammarplaneten för 20kr 8D Sen åkte vi till landet och låg där och stekte (och hoppade igenom en vattenspridare XD). Det var helt ok, för jag kunde ju ta igen allt plugg nästa dag, trodde jag. Och så sitter jag här nu. Klockan är 15.00 och jag har inte fått ett skit gjort. Jag gjorde misstaget att börja läsa fictions, så jag lär inte kunna slita mig från dem på hela dagen ><' Meen. Jag tar igen allt imorgon 8) (and that's how paddie gets her oh so high grades...)


Kaza~

Kommentarer
Postat av: Toad

SKATTKAMMARPLANETEN!? VAR köpte du den!? o__o

2009-04-27 @ 14:02:52
URL: http://toads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0