Wizard-Rock

När jag hörde Harry Potter för två år sedan tänkte jag på en pojke med svart hår, glasögon och ett blixtformat ärr. Om någon skulle nämna Harry Potter idag skulle jag direkt koppla det till en helt annan värld, en annan dimension - och hur bra det känns att tillhöra den. HP andan lever vidare även fast alla böcker har blivit släppta. Den lever vidare genom Fanfictions, Fanart, Podcasts och Wizard Rock. Det är en helt unik värld - The world of Harry Potter, Muggle style! Varje gång jag lyssnar på WRock, läser fanfictions eller lyssnar på någon HP relaterad Podcast kastas jag in i en annan dimension. De som vet vad jag snackar om fattar naturligtvis vad jag menar. Men ni som inte gör det - Ni missar något helt otroligt! De som vet hur det känns - De riktiga HPfanatikerna, vet hur accepterad man känner sig. Man tillhör något. Man är en familj. Ingen lämnas utanför och alla får vara med. Helt otroligt!

Här är en sjukt rolig video och en grym WRock låt av the Ministry Of Magic - Escape from Azkaban




It's real for us~~

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det är något magiskt över det hela ;D :D <3

2009-03-18 @ 22:09:44
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0