A Tribute To Queer As Folk.

Idag såg jag på det sista avsnittet av Queer As Folk. Det är fem säsonger totalt, 84 avsnitt, and I've never been more obsessed with it. Serien är så verklig, så inspirerande. Lev ditt liv som du vill leva det, ingen annan kan göra det åt dig.

Say anything.
Do anything.
Fuck anything.
No excuses.
No apologies.
No regrets.

Mikael har lärt mig att det är ok att hålla fast vid sin barndom. (Harry Potter <3)
Ben har fått mig att inse att livet är kortare än vad man tror, och att man ska njuta av den lilla tid man har.
Justin har fått mig att vilja utveckla min konst.
Emmett har lärt mig att vara mig själv, no matter what everyone else says, keep your flame bright.
Brian har fått mig att vilja leva livet medan jag kan.
Ted har lärt mig att aldrig ge upp, att alltid ställa sig upp när man har blivit nedslagen.
Debbie har inspirerat mig till att stå upp för mig själv. Tro på mig själv.
Mel and Linds (because they'll always be Mel and Linds) finns där för mig när jag börjar tvivla på vad alla andra har lärt mig.

So. I want to deeply, truly and most gracefully thank Queer as Folk for brightening up my life. <3


Mikael, Ben, Justin, Emmett
Mel, Linds
Brian, Ted, Debbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0