Framtidsplaner.

Jag har blivit grymt taggad på att göra bra ifrån mig i skolan. Tänk alla möjligheter som kommer med bra betyg! Stipendium och kunna söka in på vilken skola man vill. Framtidsplan.

Resa. Se världen, uppleva saker och få mer livserfarenhet. Tågluffa i Europa. Backpacking i Asien. För att nå mina mål gäller det att tjäna pengar. Plan: Jobba, jobba, jobba, SPARA. Framtidsplan.

Att hitta ett yrke som intresserar mig, som passar just mig. Arkitekt, designer? Något kreativt är grunden till att hitta mitt yrke. Om jag inte får jobba med något spännande, fantasifyllt, men som ändå har någon logik i sig så är jag nästan helt säker på att jag inte kommer att trivas med yrket. Framtidsplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0